fjärde november tvåtusentolv

 
 
söndagkväll. vi har ätit mcdonalds, badat bebis och myst ♥ perfekt avslut på en perfekt helg.
 
 
 
igår hade vi besök av Daniels kusin, man och barn. på kvällen var vi hemma hos min familj på lite halloweenfest! Vidar charmade brallorna av alla som vanligt och vid 22 åkte han och jag hem o mös, då räckte det med festligheter för oss : )
 
i förmiddags hade vi besök av Nordan, Helen och Alex och på eftermiddagen var jag och Vidar på kalas hos min kusin som fyllde 7 år när Daniel var iväg och repade. Vidar har fått massa fina presenter, kläder och en babybjörn  bärsele, får se om det är populärt hos lillprinsen : )
 
 
 
måndag och tisdag har vi planer denna vecka, sen ska vi försöka ta det lite lugnt, kan ju inte köra på i 200 hela tiden. hoppas på fint väder så vi kan promenera lite, försöka storstäda och bara mysa. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mimma

Vad lycklig du ser ut :) strålar om dej!

2012-11-04 @ 22:31:11
URL: http://meandcharlie.blogg.se
Frida

vad fiina ni är! :)

2012-11-05 @ 11:39:56
URL: http://minimicro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0