första november

 
november. snart jul ♥ 
ser så mycket fram emot julen. ska bli så mysigt att få fira den tillsammans med vår prins för första gången!
 
idag har Folksam fått finbesök minsann, vi hälsade på Daniels jobb, de ville så gärna snosa lite bebis och levererade paket. en babysitter fick vi, så himla snälla och precis vad vi behövde! 
sen passade vi på att stanna på marieberg och shoppa lite, Vidar skötte sig exemplariskt hela tiden, sov sig igenom hela äventyret och vaknade inte för en vi var hemma igen.
 
handlade lite kläder till honom eftersom nästan alla kläder han har är för stora, han kommer ju växa i dom fortare än man tror men kan ju vara roligt att sätta på han lite kläder som passar under tiden ; )
unnade mig själv en ny tröja också, det var jag ju värd!
 
 
i helgen har vi massa planer, pannkakslunch, kalas, massa besök och så familjemys ♥ 
 
nu ska jag försöka städa undan lite innan det är dags att hoppa i säng.
 
 
 
 
Måste bara få säga att jag är så stolt över min yngsta lillasyster förresten, ikväll har hon anordnat en musik kväll i österledskyrkan och alla pengar som www.UltimateCars.se in går oavkortat till välgörenhet. hon har kämpat och slitet så för att fixa allting och har lyckats så himla bra ♥
 
 
 
 


Kommentarer
Mimma

visst är det skönt! är man smart lägger man sej samtidigt som dom nån kväll i veckan så får man ju sova 8-9 timmar i sträck och 2-3 timmar efter morgonmåltiden. men man vill hinna med massa annat på kvällen :S

åhh på måndag får jag snosa bebis <3

2012-11-02 @ 20:53:31
URL: http://meandcharlie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0