trettionde oktober tvåtusentolv

 
 
 
      


 
sedan vi kom hem med vår lilla skatt har det varit fullrulle. besök varenda dag av våra nära och kära som vill komma hit och skämma bort honom ♥ 
 
vi och han har sån tur som har så mycket fantastiska människor omkring oss!
 
 
 
idag ska jag och Vidar till en promenad ner till min pappas jobb, Daniel tar bilen dit för vi ska passa på att byta till vinterdäck. än sålänge är inte promenaderna direkt snabba, klippet har inte läkt än och jag känner att jag hellre tar det lugnt tills jag varit på kontrollen i slutet av denna vecka så jag vet att allting läker som det ska.
känner ingen hets att gå ner i vikt och komma i "smaljeansen" på en gång, 
efter vår start med Vidar är jag bara så fruktansvärt tacksam och lycklig över att vi alla mår bra, några extra kilon känns inte viktiga på samma sätt alls nu som innan.
med det menar jag inte att jag också kommer se till att komma i alla mina kläder och gärna bli av med några extra kilon men det känns inte viktigt på samma sätt som jag trodde att det skulle göra.
 
igår var vi på BVC, lilla älsklingen väger nu 3930 gram och 52 cm lång. han ökar stadigt i vikt och följer sin kurva fint ♥
 
även jag hoppade för första gången upp på vågen efter förlossningen och alla fika stunder här hemma har gjort att jag tappat 12 kilo. men eftersom jag mumsade i mig 21 extra kilon med Vidar i magen är det en bit kvar!
 
 
 
 
nu sover lilleman och jag ska passa på att hoppa i duschen, hoppas ni får en fin dag!
 
 
 
 


Kommentarer
Indira

Gud vad söt han är Madde :)

2012-11-02 @ 10:45:04
Svar:

visst är han <3 världens sötaste förstås! hört rykten om att du också väntar bebis? stort grattis! när är det dags?

2012-11-02 @ 18:53:46
URL: http://madeleneberggrens.blogg.se
Indira

Det ser jag allt att han är :) Mysigt värre! Ja det stämmer och tusen tack :) Vi är beräknade den 20 december så det blir världens bästa julklapp om han kommer i tid :)

2012-11-02 @ 21:40:40
Svar:

åh vad mysigt, en liten julbebis <3 hoppas du har fått må bra under graviditeten och att du slipper gå över tiden, längsta dagarna i livet haha. vad gör du nu för tiden? jobbar du eller pluggar du? längesen jag såg dig! skaffa en blogg så jag kan ha koll på dig ;)

2012-11-02 @ 23:05:06
URL: http://madeleneberggrens.blogg.se
Indira

Det har gått bra men nu har jag fått bälte eftersom jag har bäckenledsinflammation men jag ska inte klaga :) Ja man får ju hoppas att han tittar fram den 20 :) Jag gör min sista termin och jobbar samtidigt som vikarie så har fullt upp än så länge. Hur mår ni? :) Haha en blogg är nog inget för mig har på tok för dålig fantasi.

2012-11-03 @ 22:19:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0