sjätte oktober tvåtusentolv

 
 
idag har jag haft förvärkar till och från hela dagen. ingenting som direkt gjort jätteont men helt klart känts annorlunda än tidigare. det väcker lite hopp även om jag vet att det inte behöver betyda någonting : )
 
vilken solig fin dag det varit idag!  daniel och jag har besökt det nya cafeét nere vid näset, gamla pumphuset tror jag det heter? vi tänkte äta lunch men jag blev inte direkt impad måste jag säga. ganska mysigt där dock och fika kan jag helt klart tänka mig göra där igen, men lunch utbudet var inte vår smak!
 
kompenserade den dåliga lunchen med tacos till kvällen. alltid ett säkert kort och smidigt när man verkligen inte har någon energi till att laga mat.
 
imorgon eftermiddag/kväll ska jag träffa mina fina tjejer Jessica och Sofia. ser jag fram emot ♥ om jag inte har nått viktigare för mig.. typ föder barn eller så.. ;)
 
 
hoppas ni alla har en bra lördag! 
 
 
 
allra sista magbilden jag levererar. nästa gång denna mage är med på bild är det rutor som gäller, haha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0