fjärde oktober tvåtusentolv

 
åh, dagen började så himla braaa. mamma och jag åkte in till marieberg och ikea. handlade "smalkläder" som jag SKA komma i inom en snar framtid, lite smink, presenter och småplock. vi åt mat och hade det mysigt ♥
 
 
sen kom jag hem och sen dess har jag varit ett vrak. massa tårar och tycka synd om mig själv tid. 
dumma dumma dumma över tid. varför kan inte alla barn komma på utsatt datum så deras mammor slipper må såhär?! (för omgivningens skull också så de slipper lyssna på mammans gnäll...)
 
 
 
BLÄ. ska dra nått gammalt över mig och hoppas det känns bättre imorgon.
för imorgon är det fredag och alla gillar ju fredagar!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0