a l v i n

 
 
    
 
 
alvin. världens bästa blivande treåring. jag har äran att vara gudmor till denna fantastiska lilla kille,
min storebrors barn. han klappar så på magen och vet att det ligger en liten bebiskusin där inne. han tycker nog att jag är lite tråkig nu för tiden som inte orkar springa runt och jagas, krypa på golvet med bilarna eller bära på honom. jag älskar alla ideér som förekommer i en treårings huvud.
för några veckor sen var vi till lunedet, kollade på djuren, hade picknick och lekte i lekparken.
när det var dags att åka hem skulle han minsann inte åka i pappas bil, han skulle åka lastbil!
grät hela vägen hem för att vi var så elaka som inte lät han åka lastbil. stackars barn! hihi.
 
han är tokig i alla astrid lindgrens filmer och har sina favorit scener som han kan se om och om igen.
hans mamma är från grums så han låter så söt när han pratar, och oj vad han pratar nu för tiden! blir förvånad varenda gång med allt som kommer ur den där munnen!
 
 
att man kan älska en sån liten människa så himla mycket!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0