städhitler

 
mitt nya smeknamn här hemma är alltså städhitler.
jag har gått från att vara en ganska slarvig person till en person som MÅSTE ha det städat och fint hemma, hela tiden. jag mår dåligt om det står ett odiskat glas på diskbänken eller om det är lite dammigt på en list någonstans. hela tiden sitter jag och ser saker som jag bara MÅSTE städa. 
egentligen borde det ju ses som något positivt, men när man kommer på sig själv stå höggravid på alla fyra inne i badrummet och skura golvet för hand (för annars blir det inte riktigt lika rent..) så har de nog gått för långt!
jag behöver bli botad, tips på att stressa ner. någon?
 
 
här är förövrigt andra delen av bebisen rum, där kan man skymta tapeten lite :-)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma till William och Wilma

God morgon söta..Ja Ikea har så mycket fint till barn rummen..Hoppas att du också får tag i lådorna 49 kr om du är medlem i Ikea....
Inte intresserad att köpa lita barn kläder eller mamma kläder av mig? kram

2012-08-27 @ 09:40:27
URL: http://blondis81.blogg.se
Mamma till William och Wilma

Snygg inrednings bild..Vitt är så snyggt :) kram

2012-08-27 @ 09:53:27
URL: http://blondis81.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0