tjugofjärde augusti tvåtusentolv

 
för exakt 26 år sedan idag föddes jag på förlossningen inne i Örebro. jag kom på beräknad dag med en jäkla fart, så hoppas vår lilla kotte i magen är lika punktlig som sin mamma, någon dag tidigare går också bra ;)
 
hittills idag har jag haft farmor på besök och sedan Evelina, jag hade slagit på stort och bakat kärleksmums som faktiskt gick att äta!
När Daniel kommer hem ska vi åka och handla och ikväll ska vi möta min fina familj på strandkanten och äta middag där. Det är en av tjusningarna med att fylla år, att man får välja vad det blir för mat ;)
 
 
 
För övrigt måste jag bara säga att jag älskar min familj och mina vänner så fruktansvärt mycket, dom skämmer ständigt bort mig på alla möjliga vis ♥ vad vore jag utan er?
 
 
 
 
Här är en av killarna som får mitt hjärta att slå!
 


Kommentarer
Mamma till William och Wilma

Vilken söt bild på sötnosen :) kram

2012-08-27 @ 09:54:32
URL: http://blondis81.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0