tjugosjätte augusti tvåtusentolv

 
nu är jag helt slut som artist! har firat med kalas både igår och idag så hela helgen har verkligen sprungit iväg. måste nog vila upp mig hela veckan tror jag! jösses, man kan ju inte skryta med att man är energifylld direkt. igår låg jag nerbäddad under dunet redan klockan nio.
 
i veckan har tänkt (förutom att vila upp mig) att fika, boka en behandling på vita rummets spa som jag fått av bästa eve ♥, gå på sista träffen med föräldragruppen, fira min fina Daniels 28års dag och gå på ljusparty. verkligen ett hektiskt liv jag lever : )
 
i veckan är de förövrigt dags att kliva in i vecka 37. vilket innebär att man kan föda här i karlskoga.
känns som en liten milstolpe! kanske börjar bli dags att packa BBväskan? åtminstonde dags att börja klura på vad den ska innehålla.
 
 
 
 
jag och mitt hjärta på mallis förra sommaren.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0