tjugosjunde augusti tvåtusentolv

 
tvätt, matlagning och fika på stan med evelina. lite kläder slank med också, när till och med mammakläderna man köpt börjar bli små då har magen växt på sig ganska så bra! klurigt att köpa kläder nu dock, för man vill ju ändå kunna använda dem även efter graviditeten, så utbudet är inte stort direkt. men nu ska jag nog klara mig fram till bebisen kommer ♥
 
 
vill även passa på att säga stort grattis till emma och jacob som fick sin lilla prins idag!
när jag fick höra det kändes vår graviditet också mer verklig på något vis. jag är inte bara tjock med stor mage utan det är verkligen en BEBIS där inne som ska komma ut. kan man längta mer?! tror inte det : )
 
den här bloggen handlar verkligen bara om bebisar, men det är ungefär det mitt liv kretsar kring runt nu. jag lever i min lilla bubbla, och jag älskart!
 
 
 
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0