trettioförsta augusti tvåtusentolv

 
äntligen fredag! alla mina dagar är visserligen som fredagar, men det blir skönt med helg så även min andra halva är hemma : )
 
nu på morgonen har vi varit iväg och skrivit på papper som bekräftar att daniel är pappa till kotten, någonting alla ogifta par gör. jag har hört skräckhistorier om det där, att de som jobbar ställer konstiga frågor och verkligen ifrågasätter om mannen ifråga är säker på att han är pappan. men de var hur gulliga som helst och det hela var över på nån minut bara. känns skönt att ha det gjort slipper man ge sig iväg när kotten väl kommit!
 
efter detta åt vi frukost på mcdonalds innan jag körde daniel till bussen, nu ligger jag nerbäddad under dunet igen men ska snart ta tag även i denna dag. blir ett besök hos bästa madde i örebro som ska göra sitt bästa för att fixa mitt barr, sen ska jag och daniel besöka marieberg och ikea. 
har lite småfix kvar att köpa, en tunnare overall och kudde till vagnen bland annat.
 
 
på tal om nått helt annat vaknade jag inatt av världens värk i magen, vet inte om det var en förvärk eller vanlig magvärk men den satt i typ en minut men sen kom det inget mer. och de enda jag hann tänka var typ "nej det kan inte sätta igång än, jag har ju inte hunnit städa badrummet idag!" hur skadad är man då? jag lever då verkligen upp till mitt nya smeknamn: städhitler : )
 
 
 
 
är inte ett dugg sugen på att vara brun och smal just nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0