trettionde augusti tvåtusentolv

 
planen var att följa med pappa till lindesberg imorse för att leverera verktyg. men precis när vi skulle bege oss ringde de och sa att de ändå hade vägarna förbi så vi slapp åka. så där stod vi sysslolösa, och vad kan man göra i karlskoga klockan nio en torsdagsmorgon? inte ett dugg. så vi tog hunden och åkte till en stor gräsmatta och kastade boll, fikade kanelbullar och sen åt vi lunch på kinan.
 
tolv var jag hemma igen och sen dess har jag legat nerbäddad. alla nätter med dålig sömn har kommit ikapp tror jag för jisses, jag känner mig döende! ska försöka ta tag i mig själv och laga lite mat iallafall, men så många mer knop blir det inte idag.
 
 
 
tur att det är mysa inne väder, hösten är verkligen min favoritårstid! 
 
 
 
 
millan, världens finaste vove ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0