vad ska han heta?

 
alltså det här med namn. det är ett alldeles för stort beslut att ta!
jag blir så avundsjuk på dem som redan innan är fast beslutna om vad deras kotte i magen heter.
här är de olika förslag varje dag.
vi kommer nog inte bestämma oss för ens vi sett honom : )
det är roligt när man diskuterar namn med folk i sin närhet, för vad man än säger för namn så är det alltid någon som har några invändnigar, "nej det går ju inte för då tänker ju jag på den där personen" eller "nej de går ju inte för det heter ju katten i stallet" osv osv osv.
 
 
förslag på fina pojknamn? inga konstiga för annorlunda namn, men ändå inget som ALLA heter.. tips mottages gärna!
 
 


Kommentarer
Frida

Pojknamn är verkligen svårt, konstigt nog, men jag skickar över några som jag fick på förslag =)
William
Wilmer
Isac
Love
Liam
Melvin
Albin
Anton
Filip
Theodor
Jacob
Milo
Elliot
Olle

2012-09-12 @ 23:39:00
URL: http://minimicro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0