artonde september tvåtusentolv

 
kan konstatera att ananas INTE satte igång någon förlossning hos team Berggren-Birath. mumsade i mig massor och lutade mig tillbaka och väntade, väntade och väntade. inte ens en lite förvärk kunde det erbjuda.
bara att acceptera att han kommer ut när han är redo... från och med imorgon kör jag taktiken att tråka ut honom, ligga i soffan heeeeela dagarna så han blir uttråkad kanske? : )
 
idag har jag varit uppe med tuppen, tvättat lite och plockat undan. nu lagar jag lite krubb och sen ska jag hem till familjen persson på gofika. det är typ det jag gör om dagarna, åker runt till folk o mumsar, passar mig utmärkt ;)
efter det befinner sig jessica i karlskoga så vi ska upp till sofia och hänga lite.
bästa mysvädret just nu! älskart : )
 
 
 
ha en fin tisdag, en vecka till BF idag! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0