åttonde september tvåtusentolv

 
Vi hade verkligen en supermysig kväll på strandkanten igår, jag älskar det stället! det är så fint där, bra service och god mat. med fint sällskap kan det inte bli annat än succe : ) efter 2,5 h på en hård stol var jag dock tvungen att tänka på refrängen, reste mig upp som en stel gammal tant, fogarna är inte riktigt vad de en gång var.
men tack tjejer för en toppen kväll ♥
 
vad vore man utan sina vänner? jag har verkligen fått äran att ha de allra allra bästa. gamla vänner som jag vuxit upp tillsammans med, som har varit med och delat allt tillsammans med mig och nya vänner jag träffat de senaste åren. guld värda hela bunten.
 
 
      
 
    
 
 
er slår mitt hjärta extra hårt för!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0