elfte september tvåtusentolv

 
 
imorse ringde farmor och tyckte att jag behövde komma ut och rastas lite!
vi tog en fika på smakbiten och sen åkte vi förbi en affär i stan där de säljer garn osv som håller på att stängas, de var 30% på allt så vi köpte garn så farmor ska sticka en jättefin kofta till kotten ♥ 
mysigt med lite kvalitetstid med farmor!
 
annars idag har dagen bestått av att må illa, nu känner jag mig dock bättre tack och lov. ska åka
och hämta daniel när han kommer med bussen från jobbet så ska vi åka och handla,
ekar tomt i kylskåpet. tror jag måste äta nått innan bara, farligt att handla när man är hungrig ;)
 
 
 
 
här är en gammal bild på mig när jag var blond. är så sugen på en förändring, kanske skulle bli blond igen?
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0