fjortonde september tvåtusentolv

 
 
ja igår var vi alltså in till löfbergslila arena i karlstad och kollade när färjestad mötte HV. kan ju erkänna att jag inte är så hockeyintresserad men ändå roligt att komma iväg och göra nått, dessutom är ju all sport så himla mycket roligare att kolla på live. kan ju också erkänna att jag missade hälften av de mål som blev för jag satt och kollade på annat haha, väldigt insatt med andra ord!
när sista perioden var kvar började min kropp värka rejält kan jag säga, varenda fog gjorde sig påmind så ingen var gladare än jag när matchen äntligen var slut och man fick sätta sig i ett mjukt bilsäte istället! : ) trist att fel lag vann bara!
 
 
 
färjestad klacken! 
 
 


Kommentarer
Frida

Svar: Jo annars skenar snart allt iväg igen och man ser gravid ut på nytt ;) Ja det tror jag säkert att du blir, man känner sig lätt instängd om man inte kommer ut på en liten promenad eller något varje dag, i alla fall jag.

Nej vi hade inte bestämt, hade funderat lite, men jag var ju bombsäker på att det var en liten kille i magen (hade inte bestämt namn om det hade varit det heller :P) så Tuva var först namnlös, eller inte helt bestämt, även när hon var någon dag men sen tyckte en barnmorska synd om henne så då fick hon heta de. Det brukar lösa sig med namn när dom kommer ut, tycker dom flesta. Många som bestämt namn innan men byter när dom väl är födda för att dom inte alls tycker att det passar på den lille krabaten. Så svårt med namn är det verkligen, men man har i alla fall 3 månader på sig när dom är födda sen måste papperna skickas in ;)

2012-09-14 @ 14:34:19
URL: http://minimicro.blogg.se
yasmine modell mamma och fru

ha en fin kväll
kram

2012-09-15 @ 21:29:06
URL: http://www.yasminegill.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0