första september tvåtusentolv

 
ja, vid sex var det ingen idé att ligga och plåga sig längre. upp och hoppa! 
det här med att inte kunna sova ordentligt på nätterna är sjukt frustrerande, vaknar en gång i timmen, ligger och vrider och vänder på mig. jaaa, jag är medveten om att sömnen absolut inte kommer bli bättre när bebisen väl kommit (åh fan!) men det känns mer värt att vakna på grund av sin lilla prins istället för ryggont ♥
 
var bra sliten igår efter två timmar i en hård frisörstol och sedan knatande i affärer. men det var mysigt att träffa madde och skönt att vara lite fräsch i håret. shoppingsrundan var också lyckad, overall och kläder till kotten, täcke och kudde till vagnen och påslakan till det och en blöjhink.
nu tror jag att det mesta är färdig för ankomst, bara bebisen som fattas!
 
dagen idag ska spenderas uppe hos min familj, daniel & mina bröder ska hjälpa pappa greja i trädgården och jag ska ta med mig alvin och gå på tivolit som är i karlskoga under helgen. får se om man lyckas klämma ner sig i nån liten barnkarusell annars är mamma med som lektant : )
efter det vaknas det kräftskiva, har varit sugen i flera veckor så det ser jag verkligen fram emot!
 
 
trevlig helg till er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0