nionde september tvåtusentolv

 
 
igår hade vi daniels pappa och fru här på besök på eftermiddagen, jättetrevligt! efter att de åkt var det som att musten gick ur mig, vart alldeles febrig och huvudvärk. kvällen som skulle ha spenderats med viktoria och tom fick istället spenderas nerbäddad i soffan med daniel, mcdonalds och film ♥
idag känner jag mig dock precis som vanligt, vilket är skönt! somnade tidigt igår och var uppe tidigt imorse, har hunnit avverka ännu en film nu på morgonen. blir mycket film när man går hemma : ) 
nu är daniel iväg och tvättar bilen och jag ska snart börja fixa lite lunch. i eftermiddag ska jag hem till min ena syster och färga hennes hår. annars är planerna väldigt få idag och det är skönt!
 
 
hoppas ni får en mysig söndag! 
 
 
 
 


Kommentarer
emelie forsman

kan rekomendera dreamfilm.se ! kolla in det. där har du massssa gratis film o roa dig med. kram

2012-09-09 @ 17:58:52
Madde

åhå, tack för tipset emelie, det ska jag genast kolla upp :)

2012-09-09 @ 18:40:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0