sjunde september tvåtusentolv

 
då var dagens besök hos barnmorskan avklarad. magen hade växt 2 cm, det kändes skönt! har nu ett SF mått på 34 och ligger mitt på kurvan : ) hjärtat slog så fint så fint, alltid så mysigt (och en stor lättnad) när man får höra dem ♥ huvudet är placerat mot EXIT men fortfarande ruckbart.
 
nästa tid är inbokad den 24/9, hoppas så innerligt att inte behöva gå dit!
 
tog mig även i kragen och bokade en behandling på vita rummet hud och spa den 17/9 som jag fått av bästa Evelina. ska bli så skönt att få bli lite ompysslad! det är jag väl värd? ; )
 
idag står storstädning och bakning på tapeten innan jag, Petra och Evelina ska lyxa till det och gå ut och äta på strandkanten, de är vi minsann också värda! (tänk att de alltid finns någon bra anledning att unna sig!)
 
 
idag är en mycket bättre dag än igår, lite fredagskänsla i kroppen! underbart! om en stund kommer min storebror hit på nybakade muffins och ska hämta två påsar med pizzabullar jag bakat till honom på beställning, jag måste vara världens bästa syster! 
 
 
 
storebror och alvin!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0