tolfte september tvåtusentolv

 
 
fullt ös hela dagen! i vanlig ordning sög det i min storstädningstarm så jag rev ut hela lägenheten i princip och skrubbade varenda vrå. ÄLSKART : ) efteråt kändes det i kroppen kan jag lova. gick som en hjulbent gammal tant och var tvungen att vila mot tvättmaskinen för att inte gå sönder.
 
evelina stannade efter jobbet och fikade och diskuterade livets alla frågor, lika bra som alltid såklart ♥
daniel åkte precis till replokalen, de ska ha fest på kupolen på fredag för sin nya skiva.
har sån beslutsångest om man ska hoppa i festblåsan och ge sig dit då? 
man är ju inte värsta festprissen nu för tiden men några timmar lär man ju orka.
pratade lite med min BM angående det höga ljudet som blir och hon sa att det inte är någon fara eftersom det endast handlar om en kväll, men att man ska vara uppmärksam på om han verkar stressad där inne i magen.
och hur ska jag veta om han är stressad då?! för nervernas skull kanske det är bäst att stanna hemma!
 
 
 
imorgon blir det lunch hos mormor och sen ska vi in till karlstad och kolla när färjestad spelar match!
 
 
 
nu blir det soffläge en stund, puss på er!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0