tredje september tvåtusentolv

 
måndag igen, 22 dagar kvar till BF ♥ tre små ynkliga veckor som känns så nära men ändå så långt bort.
 
jag är så fruktansvärt trött på att vara gravid just nu.
trött på att känna mig tjock, blek, svettig, orkeslös och allmänt bitter. 
men så varje gång man känner en rörelse där inne i magen glömmer man bort hur jobbigt det är. en spark från hans lilla fot eller en liten kick från hans lilla hand. 
kom ut till oss nu! 
 
har inte en endaste liten förvärk eller någonting annat som skvallrar om att en förlossning är nära. nä, jag borde verkligen inte klaga. det här är verkligen det allra bästa jag upplevt men som sagt, nu vill jag uppleva honom på utsidan av magen istället ♥
 
veckans planer är verkligen få och det känns skönt. behöver verkligen vila mig, men de två senaste nätterna har jag faktiskt sovit riktigt bra (bara vaknat typ tre gånger per natt, rekord!) och det känns så skönt. 
idag ska jag iallafall baka lite, sen kommer evelina förbi en liten stund när hon slutat jobbet. 
 
 
roligare än så här blir det inte just nu! men ett tips är att besöka www.alabamasthlm.se om du inte redan följer hennes blogg, hon skriver så där härligt ärligt om hur livet som småbarnsmamma är. underbart med någon som vågar skriva om allt det jobbiga också, allting är liksom inte bara rosa och fluffigt!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
christin

Känner så väl igen mig i vad du skriver! Vill att bebis ska komma nu :) (Är i vecka 41 nu). Man är väldans orkeslös och får svettningar om vartannat.

2012-09-04 @ 16:45:41
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Visst skriver hon bra! ;)

Mysigt att känna de små puffarna innefrån magen! Tänk at tman kan älska nån så som man alddrig träffat ;)

2012-09-04 @ 19:31:43
URL: http://nastanperfekt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0