trettonde september tvåtusentolv

 
idag är jag inte bitter längre, tack och lov! det tar alldeles för mycket energi att bry sig om sånt som egentligen inte spelar någon som helst roll, även fast det är svårt att låta bli ibland. idag är en bra och glad dag  : )
 
har spenderat förmiddagen hos mormor, där fick jag supergod lunch, det är så lyxigt att åka till ett dukat bord ibland utan att behöva tänka på någonting! : ) efter det besöket stannade jag en sväng hos Merima, Charlie och lilla Line som hunnit bli en och en halv månad redan! tiden går så fort och hon hade växt så mycket sedan jag såg henne sist! ♥
 
nu är jag hemma och fyller på magen igen om 45 minuter kommer pappa, micke och elina för att hämta mig, vi ska heja på färjestad ikväll! 
 
 
 
 
här är Line bara fyra dagar gammal ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0